Žig ("Trademark")
Ime, logotip, amblem, etiketu ili druga razlikovna obilježja proizvoda i/ili usluge moguće je zaštititi žigom.
Žig je isključivo pravo na stavljanje u promet proizvoda i/ili usluga obilježenih nekim znakom, koji služi za razlikovanje proizvoda i/ili usluga jedne osobe od ostalih osoba u gospodarskom prometu.
Žig se u većini zemalja stječe registracijom na temelju ispitivanja koje obavlja odgovarajuće nadležno tijelo (u Republici Hrvatskoj Državni zavod za intelektualno vlasništvo). Osnovni uvjeti koje neki znak mora zadovoljiti da bi mogao postati žig jesu da je razlikovan, da nije opisan ili prijevaran, te da nije sličan nekom ranijem žigu.
Zaštita žigom predstavlja učinkovito tržišno sredstvo kojim proizvođači i pružatelji usluga štite stečeni ugled i sredstva koja su uložili u promidžbu i marketing svojih proizvoda i/ili usluga.
Žig individualizira proizvode i/ili usluge i naglašava posebnost nekog proizvoda i/ili usluge, odnosno omogućuje njihovo razlikovanje na tržištu, od ostalih iste vrste.